Mstrkrft @ Berns. 30/5

30e Juni är ett datum som kommer vara svårt att glömma, trots att jag inte minns något av kvällen.
Den här kvällen var menad att börja bra och sluta bra. Vi började som vanligt med förkrök på ringvägen för att sedan dra mot spelningen. Tanken var att vi skulle vara lagom fulla för att kunna ha en riktig good time på stället, men det var där allt gick snett vi drack för mycket och det slutade med att jag inte minns ett skit alls av hela spelningen. Tydligen hade Simon dragit innan mig och jag hade stannat kvar till cirka halv 03.
Det är allt jag minns och fått bekräftat.
 
Dagen efter ...

Vaknar jag naken i en säng i blåkula, Solna.  Obehaglig känsla trodde inte sånt hände på riktigt, men det händer!!.
Därför har jag tagit 2 vita veckor.


Här har vi Simon strax innan han lämnar stället. Vart jag fanns just då är en gåta.
Fler bilder finns på
Djungeltrumman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0