Min dammsugare måste gå i pension.

Har städat hela morgonen. 
Jag hatar min dammsugare!!, den vägrar samarbeta. Jag måste alltid dubbel kolla vilket känns sjukt jobbigt, antar att den börjar bli för gammal.
Anyways nu känns mitt rum någonlunda fräschare.

Nu kommer jag låta som en gammal tant men visst är det kul att städa till gamla godingar?! 

Här har ni lite låtar som får dig i städ mood :

The Tought Alliance - Koka Kola Veins
Liars - House Clouds
LCD Soundsystem - Someone Great
Mgmt - Future Reflections
Miss Kittin - 3eme Sexe
Hot Chip - Ready For The Floor
Mgmt - Kids
Plej - And So Lay The Land
Sebastien Tellier - La Ritournelle
Goldfrapp -  Ride A White Hourse
Malcolm Mclaren - Madame Butterfly
Tegan And Sara - Back In Your Head
The Kills - Sour Cherry
The Sounds - Painted By Numbers
The Kills - Cheap And Cheerful
The Sounds - Tony The Beat



Nu ska jag ta det lugnt, är helt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0