Tack Igen Momma!


(Ursäkta kvalitén på bilden men min digital kamera is on the run och jag har inte råd med en dyrare telefon.)

Idag fick jag de här mjukis shortsen av mamma. De kommer från American Apparel och kostar endast 129kr.
Personligen tycker jag att man ska köpa ett storlek större än vad man är själv eftersom de är väldigt korta i modellen.
De här jag fick av mamma är i storlek M. De sitter perfekt varken för tajta eller för lösa och så slipper man visa hela härligheten för alla.

Passar perfekt till en kortärmad t-shirt/skjorta med upprullade armar, schyssta tygskor och Rayban , vill man "pimpa" till det så skulle inte ett cool halsband skada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0